سمینار مدیریت ارتباط با مشتری در اتاق همدان برگزار شد.

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری در اتاق همدان برگزار شد.

دسته بندی : اخبار شناسه خبر : 380 تاریخ انتشار : 1395/06/29 توسط 1273 نفر دیده شد

سمینار مدیریت ارتباط با مشتری در اتاق همدان برگزار شد.

 
سمینار آموزشی با عنوان مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان و مؤسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران روز دوشنبه 29 شهریور 1395 در سالن جلسات اتاق همدان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق همدان، سعید خدری کیا مدرس دوره در تعریف مدیریت ارتباط با مشتری اظهار کرد " یک استراتژی برای مدیریت تمام رابطه ها و تعاملات یک شرکت با مشتریان بالقوه و مشتری فعلی آن است و کمک می کند که سوددهی کسب و کار افزایش یابد."
وی در ادامه فواید اجرای این سیستم را به ترتیب زیر برشمرد:
سازماندهی
صرفه جویی در زمان
ایجاد سریع تر سرنخ فروش
برقراری نظم
مدیریت تلاش هایی که در بخش فروش صورت می گیرد
مدیریت خدمات
برنامه ریزی امور فروش
شناسایی نیازهای مشتریان
شایان ذکر است در پایان جلسه به سؤالات حاضرین پاسخ داده شد.
 

عنوان سایت مرجع :
آدرس سایت مرجع : لینک
اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی همدان
آرشیو خبرنامه ها
اتوماسیون اداری
ثبت نام آنلاین کارت بازرگانی
طرح شکایات
تماس باما
نقشه سایت
English